به عنوان فروشنده آمازون، به مشتریان توجه ویژه داشته باشید


فروش کالا به مشتریانی که از قبل جذب نموده‌اید و از بیزینس شما رضایت دارند بسیار ساده‌تر از جذب مشتریان جدید است. بسیاری از فروشندگان فراموش می‌کنند که باید بر سرمایه اصلی خود، یعنی مشتریان موجود، تکیه کنند. پس از فروش محصول، به مشتریان خود پیشنهادات و تخفیفات ویژه ارائه دهید تا همچنان مشتری شما باقی بمانند. این آسان ترین روش برای افزایش فروش است اما بسیاری از فروشندگان به آن توجهی نمی‌کنند. نکته دیگری که در این مورد حائز اهمیت می‌باشد این است که باید احتمال مرجوع شدن کالا توسط مشتریان را به حداقل برسانید. البته بازگشت کالا امری اجتناب‌ناپذیر بوده و صرف نظر از آنچه که در آمازون به فروش می‌رسانید، مطمئناً چند مورد مرجوعی خواهید داشت. مشتریان به دلایل مختلف کالاها را مرجوع می‌کنند. ممکن است به دلیل نقص محصول باشد، که این امر را باید با سازنده کالا مطرح نمایید و به آن رسیدگی کنید. اگر تعداد زیادی مرجوعی به این دلیل داشته باشید، باید از ادامه همکاری با آن سازنده صرف نظر نمایید. اما بسیاری مواقع مشتری کالا را پس می‌دهد چون درست متوجه ویژگی‌های محصول نشده است. بنابراین بسیار اهمیت دارد که شما توصیف جزئیات محصول را به دقت بیان نمایید. همچنین باید پیش بینی نمایید که مشتریان چه سؤالاتی درباره محصول از شما خواهند پرسید و برای پاسخگویی صادقانه به این پرسش‌ها آمادگی لازم را کسب نمایید.



از FBA و  Buy Box استفاده نمایید


اگر به دنبال افزایش فروش خود در آمازون هستید، سریع‌ترین راه این است که از سرویس ارسال توسط آمازون (FBA) استفاده نمایید. این روش که توسط فروشندگان برتر آمازون استفاده می‌شود، بهترین راه برای این است که مشتریان محصول شما را ببینند و درنتیجه از رقبای خود پیشی بگیرید. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که از آمازون پرایم و تحویل رایگان Super Saver استفاده نمایید. 85 درصد از فروشندگانی که از FBA استفاده کرده‌اند شاهد رشد فروش کالاهای خود بوده‌اند. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا از طریق تنها یک حساب فروشندگی در آمازون، در کشورهای دیگر نیز کالای خود را به فروش برسانید. با این سرویس شما موجودی خود را به آمازون ارسال می‌نمایید و آنها مسئولیت همه چیز را از قبیل بسته‌بندی و ارسال برعهده خواهند گرفت. شما باید هزینه‌ای برای این کار پرداخت نمایید .پس از ملحق شدن به FBA، مرحله بعدی این است که Buy Box را برنده شوید.
هنگامی که یک مشتری محصول را به سبد خرید خود اضافه می‌کند و چندین فروشنده برای کالای مورد نظر یافت می‌شود، این گزینه در صفحه جزئیات محصول ظاهر می‌گردد. این امر شانس شما را برای فروش افزایش می‌دهد، به ویژه اگر محصول شما قیمت رقابتی داشته باشد. برای برنده شدن Buy Box شما نیاز دارید که چندین معیار مختلف را داشته باشید. آمازون آن دسته از فروشندگانی را انتخاب می‌کند که یک محصول مشابه را ارائه می‌دهند. معیارهای خاص شامل در دسترس بودن کالا (یعنی موجود باشد)، قیمت و عملکرد شما به عنوان فروشنده است. هرچند قیمت مهم است اما همیشه پایین‌ترین قیمت‌‌ها انتخاب نمی‌شوند. همچنین ارائه گزینه‌های ارسال متنوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. موارد ذکر شده می‌توانند شما را در تبدیل شدن به فروشنده برتر در آمازون یاری رساند. اما در دوره ارزشمند آربی که توسط استاد حسین عزت‌ خواه ارائه شده، نکات ظریف زیادی در مورد فروش در آمازون ذکر شده است که شما را در رسیدن به اهداف مالی یاری می‌رساند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : آمازون ,محصول ,مشتریان ,نمایید ,کالا ,استفاده ,استفاده نمایید ,جزئیات محصول ,خواهید داشت ,افزایش فروش ,عنوان فروشنده
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خط خطی های یک روانی پایگاه اینترنتی گروه عربی شهرستان هندیجان معرفی کتاب های مهدویت Mark پانوراما پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد موسسه فرهنگی اهل بیت (ع) - جوزجان هیئت انصار الرسول شهرستان جیرفت جعبه من